- Berichten: 27
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
adriaan_XL700V schreef : Je kunt de katalysator vervangen door een linkpipe, scheelt een paar kilo.
Daarnaast zou een andere demper lichter kunnen zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
robgoesdakar schreef : Uitlaat is de grootste winst inderdaad.
Bijrijders stepjes scheelt ook alweer heel wat, maar die zitten eigenlijk ook op een plek dat ze wel wat op kunnen vangen in geval van een valpartijtje.
Veel meer zal niet meevallen om aan gewicht te besparen. ABS is eventueel ook wel weg te halen, maar of je dat moet willen.....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : www.nr1motor.nl/jmt-accu-lithium-ion-ytz...html?motor=2187-2009 , 3x lichter dan normale accu. Je zou de rechter voorste remschijf plus remklauw en leidingen kunnen verwijderen.
Als je de kat eruit haalt kan het luchtsyteem er ook af : www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycl...F8S1/F__1901/2/12392
Een alu stuur weegt minder dan een stalen versie, zo ook de rem en koppelingshendel.
Bij banden zit er ook nog al eens verschil in gewicht, daar valt ook nog wel wat te halen denk ik.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.