Slangetje zou ik hoe dan ook gewoon even vervangen voor een brandstof slang. Deze kunstof slangen gaan hoe dan ook een keer stuk.
Als je 2 cdi's hebt, kun je even kijken of de toerenteller uit valt als je ze eens om wisselt. Daarmee weet je in ieder geval of het cdi wel/niet is.
Daarna gewoon wat controles uitvoeren :
1) brandstof toevoer naar de carb: Die kunstof slang aan het blok los halen, de brandstofslang aan de tank los halen en een ander slangetje aan hangen die je in een fles hangt. Aan het kunstof slangetje zuigen, en nu zou er dus redelijk wat brandstof in je fles moeten eindigen.
EDIT: controleer ook of er geen water in de brandstof zit. Er zouden dan 2 lagen in de fles moeten ontstaan
2) luchtfilter eens verwijderen en kijken of dat helpt.
3) van beide cilinders een bougie(dop) verwijderen en kijken of je wel vonk hebt.
Probleem is natuurlijk is wel dat je het niet heel continue hebt, wat dus misschien kan betekenen dat je waarneming op dat moment wel correct kan zijn.
Als alle cdi's en bovengenoemde stappen goed zijn, dan ligt het probleem waarschijnlijk in je carb. Mogelijk een gescheurd gasnaald rubber, of toch een verstopping. Al lijkt een verstopping gezien het feit dat het niet om problemen na lange stilstand gaat onwaarschijnlijk.