In theorie..... (maar check ook even mijn onderschrift
)..... zouden de 2 clipjes die jij zit zitten een soort van borging zijn waarmee de boel vast zit.
Die zouden dan dus in geknepen moeten worden, en dan zou (in theorie dus) de boel naar buiten getrokken moeten kunnen worden.
PLUS: in het stuur zit nog ergens (onder het handvat dus) een gaatje waar een borgpennetje in valt. Die zal ook naar binnen geduwd moeten worden. Voor rechts niet zo'n probleem, maar als je links al de handvatverwarming hebt zitten, dan zou die dus weer los moeten.....
Overigens had ik verwacht dat er nog een schroefdraad zichtbaar zou zijn. De meesten die ik gedaan heb hadden dus schroefdraad, en dan kun je er een boutje in draaien met 1 (of meer) ringsleutels ertussen en dan eruit tikken.
Het zijn overigens de trillingsdempers die je er dan uit gaat halen. Die dus eigenlijk dezelfde functie hebben als de stuurgewichtjes die jij aan het uiteinde wil installeren.
Daarnaast verwacht ik bij de handvatverwarming dat daar ook dopjes zitten om op het uiteinde te monteren zodat alles weer mooi dicht is.