25kw kit XL600 Transalp

08 aug 2024 11:32 #1 door Bart
25kw kit XL600 Transalp werd gestart door Bart
Beste mensen,

Ik ben na een mooi trip naar nowegen erachter gekomen dat ik toch erg graag een motor wil waarmee ik wat meer van de weg af kan, deze keer was ik op mijn deauville 650. Nu is het probleem dat de transalp 600 net 2 kw te veel heeft voor a2 rijbewijs... de makkelijkste manier zal een 25kw kit, zijn er hier mensen die deze kitjes nog hebben liggen en evt willen uitlenen/leasen zodat ik de motor kan omkeuren daarna trek ik hem er weer uit. En krijg je de kit weer terug.

Daarnaast nog een andere vraag, is de xl600 wel geschikt voor offroad aangezien de ground clearance van 195mm niet al te hoog is.

Ook was ik benieuwd of mensen ervaring hadden met de Yamaha xtz660 1991-1998 ( ja ik weet het foute forum hiervoor) maar als het omkeuren allemaal te lastig is deze motor nog een optie, hoe vergelijkt het met de transalp.

Excuus voor de lang post maar ik hoop dat mensen wat antwoorden hebben :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 17:54 #2 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic 25kw kit XL600 Transalp
Waarschijnlijk zijn die laatste paar paarden voor de 25 kw al lang weg gelopen, en is hij met de keuring netjes in orde.

Meen het laatst ook ergens gelezen te hebben dat iemand er standaard mee naar de keuring gegaan is en glansrijk er doorheen kwam.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 21:17 #3 door Bart
Beantwoord door Bart in topic 25kw kit XL600 Transalp
Klopt zal ook zo zijn! Maar een individuele keuring kost erg veel tijd en geld.. vandaar dat een 25kw kit makkelijker is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2024 19:00 #4 door Timo
Beantwoord door Timo in topic 25kw kit XL600 Transalp
Met een xl600v kun je prima offroad hoor! Daar hoef je geen dure of bijzondere motor voor te kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.058 seconden