Mijn eerste gedachten is ook het circuit van de noodschakelaar. Maar meestal kijk ik eerst even of de startmotor wel rond draait als de schakelaar is omgezet. Zo nee, dan kun je dat hele circuit uitsluiten. (Want ik neem even aan dat je startmotor wel rond draait, anders kun je ook niet weten of er een vonk is).
Draait de startmotor wel rond met omgezette schakelaar, dan zou ik daar toch even zoeken. Dus dan even kijken of het wel wil als je met ingeklapte zijstandaard, in de neutraal en ingetrokken koppeling en uiteraard de schakelaar op 'run' vonk heeft.
Je schrijft ook 'accu is goed'. 100% zeker ? Probeer het anders ook nog even met een startbooster of extra accu gekoppeld. Voor het goed doormeten van een accu is een voltmeter niet afdoende. Die 12,X volt op de accu polen zegt niets over de start capaciteit.
Als dat uitgesloten is, dan zou ik nog even de pick-up sensor doormeten, want als beide cilinders niet vonken verwacht ik niet dat het de CDI zelf is. (laatst bij een andere motor ook mee gemaakt)
En als dat ook goed lijkt, dan inderdaad even de CDI wisselen met een lopende machine. (al is het maar om uit te sluiten).