Hallo mede Transalp liefhebbers.
Ik heb een mooie Honda Transalp 600 uit 1998
Nu rijd ik er vanochtend mee weg en in eens begint die zwaar in te houden als ik boven de 3500 toeren kom dan stottert die en dreigt die af te slaan.
Het klinkt mij als een elektronisch probleem als een misfire zegmaar.
Heeft iemand dit ook al eens gehad en enig idee waar ik kan beginnen te zoeken of gaan doormeten.