Acerbis handkappen op Transalp uit '89

23 mrt 2010 21:28 #1 door ivar
Twee mooie acerbis handkappen bij desert motors besteld wil de montage aan de rem zijde niet lukken.... Heeft iemand ervaring met het plaatsen van Acerbis handkappen op een alp uit 1989? Probleem bij mij is dat de bevestigng z'n beetje door de remleiding heen moet, wat dus niet gaat.

In bijlage enkele foto's van matige kwaliteit maar wellicht geeft het een beetje een beeld....

Oplossing zou kunnen zijn om een uitsparing in de handkap te maken en de remleiding hierin weg te werken maar wellicht weet iemand iets anders.

Groetjes Ivar
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2010 21:34 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Acerbis handkappen op Transalp uit '89
zoals je al hebt gemerkt gaat het zo nooit lukken,

de rempomp van de 89 modellen is wat afwijkend want als je deze goed bekijkt lijkt het net of er 2 remleidingen aan kunnen  (2 x een knokel echter met slechts 1 x schroefdraad erin)

een nadere remleiding (90 graden bocht) die eerst wat omhoog gaat kun je dit wat omzeilen,

je bent van harte welkom als je  dit wilt aanpakken want we moeten wat gaan veranderen

23 mrt 2010 21:37 #3 door ivar
Beantwoord door ivar in topic Acerbis handkappen op Transalp uit '89
Ad,

Wat ben je toch vreselijk snel! Ik durf het wel aan (wat houdt het allemaal in...).

Bedankt voor de reactie!

24 mrt 2010 09:10 #4 door Robertehv
Beantwoord door Robertehv in topic Acerbis handkappen op Transalp uit '89
Breekie breek  ;D

Nog even een bedankje Ad, de Polisport handkappen zitten erop. Voor mij met twee linkerhanden toch redelijk snel gelukt.

TS, veel succes met de handkappen, ze geven de Alp een heel ander "smoel"

Robert

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden