inhouden bij (vol)gasgeven.

04 juni 2010 08:01 #1 door bende1000 (Marco Bakker)
inhouden bij (vol)gasgeven. werd gestart door bende1000 (Marco Bakker)
dames/heren

als ik met mijn alp bj97 volgas geef houd hij een fractie in, als ik het gas geven opbouw is er niets aan de hand.

ik heb dit sinds ik er een pro-duro heb onder gezet, moet de motor opnieuw worden afgesteld?

gr,
Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2010 11:00 - 04 juni 2010 11:03 #2 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic inhouden bij (vol)gasgeven.
Heb je een standaard luchtfilter?

Zo ja, dan doe je er goed aan een K&N filter te plaatsen, deze geeft minder luchtweerstand, i.a.w. de cylinders krijgen meer lucht, waardoor het open-uitlaat karakter van de produro ook beter tot zijn recht komt. Dit levert over het algemeen een lager verbruik op, c.q. een fractie meer vermogen.

Tenminste dit is mijn ervaring (heb dus ook een produro met K&N). Het kan zijn dat je dan alsnog je carbs opnieuw moet afstellen, maar mijn alpje doet het prima met de oorspronkelijke afstelling, moet alleen net iets langer op de choke rijden bij koude motor.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2010 17:32 #3 door bende1000 (Marco Bakker)
Beantwoord door bende1000 (Marco Bakker) in topic inhouden bij (vol)gasgeven.
klopt, ik heb een standaard lucht filter, als ik van de week tijd heb zal ik er een k+n in zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2010 19:51 #4 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic inhouden bij (vol)gasgeven.
En, heeft het geholpen?

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden