Laser pro duro op Transalp 2003

28 feb 2009 19:19 #1 door Jan4AN
Laser pro duro op Transalp 2003 werd gestart door Jan4AN
Hallo.

M`n schoonpa die het een Transalp uit 2003. Hier zit nog de originele fluit pijp op en deze willen we vervangen voor een Laser pro duro. Ik zelf heb deze ook op mijn Twin en het geluid bevalt prima.

Nu zit er op de Transalp een pot die onder de motor hangt. Is er voor een Transalp uit 2003 een complete set te verkrijgen zodat je de demper compleet vervangt tot aan het punt waar de 2 bochten bij elkaar komen?

Ik zou nu wel de demper kunnen vervangen voor de originele maar dan heb ik nog die pot er onder hangen. Is dat een kat ofzo?

Heeft er iemand al een Laser pro duro op z`n Transalp 2000-2007?

Alvast bedankt,

Gr, Jan

XL1000V SD02 2004
XR400R 1997
Zundapp CS50 type 529 1978

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2009 20:33 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Laser pro duro op Transalp 2003
Kijk even op het oude forum. Daar staat een heel verhaal over het vervangen van die pot (katalysator) en wie dat voor je kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2009 22:37 #3 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Laser pro duro op Transalp 2003

Hallo.

M`n schoonpa die het een Transalp uit 2003. Hier zit nog de originele fluit pijp op en deze willen we vervangen voor een Laser pro duro. Ik zelf heb deze ook op mijn Twin en het geluid bevalt prima.

Nu zit er op de Transalp een pot die onder de motor hangt. Is er voor een Transalp uit 2003 een complete set te verkrijgen zodat je de demper compleet vervangt tot aan het punt waar de 2 bochten bij elkaar komen?

Ik zou nu wel de demper kunnen vervangen voor de originele maar dan heb ik nog die pot er onder hangen. Is dat een kat ofzo?

Heeft er iemand al een Laser pro duro op z`n Transalp 2000-2007?

Alvast bedankt,

Gr, Jan

hier de link voor een andere bochten set die je dus nodig zult hebben

supermoto-umbauten.de/109/Krümmer.html

de kat is te verwijderen en te vervangen door een andere collector set , hierna is het makkelijker een produro te plaatsen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.121 seconden