Grave valbeugels/middenbok

07 mrt 2011 21:06 #1 door SuperSeven
Grave valbeugels/middenbok werd gestart door SuperSeven
Heeft er iemand ervaring met de valbeugels en middenbok van Grave? ( www.grave.cz )
Degelijkheid, verzendkosten/tijd...?
voor een XL650V

Greetz,

Aaron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2011 20:10 #2 door Grey alp
Beantwoord door Grey alp in topic Grave valbeugels/middenbok
Op het Engelse zusterforum zijn ze er zot van. Zou zeer degelijk materiaal zijn. Maar niet van de goedkoopste en hun responstijd om info loopt ook wel eens vertraging op. Net als hun levering termijn ,ook daar moet je geduld bij hebben!.

Enjoy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2011 00:45 #3 door SuperSeven
Beantwoord door SuperSeven in topic Grave valbeugels/middenbok
Net een mailtje terug gekregen. 185€ + 65€(verzending) Levering tegen eind mei... De rvs-versie kost 230€.
Ze zijn redelijk duur maar in vergelijking met andere (enkel op foto's afgaand) lijken ze me wel heel wat bescherming te bieden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2011 21:59 #4 door MartijnD
Beantwoord door MartijnD in topic Grave valbeugels/middenbok
Hey Aaron,

Ik was even benieuwd of je je spul uiteindelijk bij Grave gehaald hebt of ergens anders. Ben zelf namelijk ook op zoek naar valbeugels en een middenbok voor n XL650V...

Groet,
Martijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2011 05:48 #5 door harry
Beantwoord door harry in topic Grave valbeugels/middenbok

Heeft er iemand ervaring met de valbeugels en middenbok van Grave? ( www.grave.cz )
Degelijkheid, verzendkosten/tijd...?
voor een XL650V

Greetz,

Aaron


Ervaring niet maar...
Ook zij gebruiken die waardeloze iele lipjes waar de carterbak mee vast zit als bevestigingspunten voor de beugels. Die punten zijn daar niet voor gemaakt en scheuren bij een goeie val af. Is op dit forum genoeg over te vinden wat er dan gebeurt.

Lijken mij dan ook meer stoer ogende beugels dan goed werkende beugels, alleen maar voor de optiek zou ik zeggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2012 22:58 #6 door SuperSeven
Beantwoord door SuperSeven in topic Grave valbeugels/middenbok
Hmm, sorry voor de late post...

Maar neen, toen ik de bestelling dan effectief wou plaatsen bleek het bedrijfje ermee gestopt te zijn...

Dan heb ik wat verder gezeocht en ben op de valbeugels van African Queens gekomen, heel degelijke baren en stevige bevestiging. Ook een stevige prijs... 225€ (inclusief verzending)
http://www.africanqueens.de/html/sturzbugel.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.140 seconden