trillingen transalp 700

13 mrt 2011 10:54 #1 door rodealp
trillingen transalp 700 werd gestart door rodealp
Na een jaar rijden , ben ik zeer tevreden over de motor. Alleen dat gerammel ( als of er af en toe een vlinderklep open staat ), dat werd ik zat. Gisteren de onderplaat, verwijderd en de uitlaat geheel nagelopen. Niets bijzonders te vinden. Uiteindelijk dacht ik dan ook maar het chrome kapje verwijderen dat direct naast het blok zit. En YES daar zit de boosdoener. Een bout van het hitteschild was er half uitgelopen. Deze weer goed vastgezet en een proef ritje gemaakt. Helemaal TOP. Al de bijgeluiden zijn weg. Dus als er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben kijk even naar je hitteschildje. Maakt veel uit of deze goed vast zit ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2011 11:51 #2 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic trillingen transalp 700
is volgens mij wel eens eerder gepost. Maar is inderdaad het probleem, na een keer goed vast gezet te hebben , heb ik m ook nooit meer gehoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2011 17:24 #3 door rodealp
Beantwoord door rodealp in topic trillingen transalp 700
@jan-willem, mijn dealer heeft hem al een keer vastgezet. Maar langzamerhand kreeg ik het gevoel dat de bijgeluiden en trillingen weer erger werden. Dus nu maar zelf opzoek gegaan. Weet niet of dit de zelfde bout is geweest die los is getrild. Hoop het niet, want dan kan ik over 1500 km weer aan de slag :-\

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2011 13:31 #4 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic trillingen transalp 700
als je er aan de zijkant voor staat, durf ik bijna te wedden dat het de linker bout is van de twee op het hitteschild, beetje locktide ertussen en klaar is kees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2011 20:07 #5 door rodealp
Beantwoord door rodealp in topic trillingen transalp 700
eh inderdaad de linker bout, maar locktide is een goed idee. Doe ik binnenkort maar eens. En hopelijk is kees dan klaar ;D

groet cees

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden