Wat is in jou ogen de best meest lekker klinkende uitlaat...

05 nov 2011 17:02 #21 door kees

..Arrow Paris Dakar Replica..

Aahh ja! Vooral op een 1-pitter geeft dat rake klappen! 8)

(op een Domi gehad)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2011 20:49 #22 door Jan F.
Laser Produro op m'n alp maar het geluid van de Startwin uitlaat op m'n Elefant is wel heeeeeeel mooi ;-)

groet, Jan

08 nov 2011 00:08 #23 door 4Plugs
Hier ook Produro op een Alp... Heerlijke brom komt daaruit. En toch kan ie rustig zijn als je rustig gas geeft, dus ook niet echt overlast. Qua lawaai zit ie tussen stil en luidruchtig in.

Maar dan op onverhard het gas opengooien, en brùlle maar!

Er zullen vast uitlaten zijn met een nog mooier geluid, maar ja, voor het geld (125 euro, als nieuw) heb ik toch echt wel een goeie pijp. En hij is lekker compact, dus niet zo'n grote toeter. Enige nadeel is dat de uitlaatgassen precies richting knipperlicht gaan, met het originele tussenstuk. Ik heb dat opgelost door een deflector op het uiteinde te monteren zodat het wat lager gericht wordt.

Overigens, het geluid van een uitlaat, hoe hij klinkt is een persoonlijke ervaring. Wat de 1 mooi vindt kan een ander afschuwelijk vinden.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

08 nov 2011 00:15 #24 door 4Plugs

rhino ovaal  of anders geen uitlaat.. stoere vlammen :))

Enige nadeel met een alp zonder uitlaat...

Is dat ie dan precies als een Shadow klinkt...

Wat ook weer logisch is ...

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

08 nov 2011 13:43 #25 door rodealp
hoi de standaard uitlaat van de 700 klinkt voor mij precies goed. Een beetje meer roffel dan de standaard uitlaat van een 600 van mijn zwager.

13 nov 2011 08:58 #26 door brings
In een van de berichten hier boven las ik  "motor rijden doe je met je hart, niet met je oren"
Dat gaat mogelijk op bij de berijder maar zeker niet voor de omgeving.
Voor mij is de stilste demper de prettigste.  Als er sprake is van merkbare gewichtsbesparing, dan kan ik mij daar nog iets bij voorstellen, het argument van vermogens winst is voor mij niet relevant. Kan mij niet voorstellen dat je daar op de straat nu baat bij hebt.

13 nov 2011 23:22 #27 door kees

In een van de berichten hier boven las ik  "motor rijden doe je met je hart, niet met je oren"
Dat gaat mogelijk op bij de berijder maar zeker niet voor de omgeving.
Voor mij is de stilste demper de prettigste.  Als er sprake is van merkbare gewichtsbesparing, dan kan ik mij daar nog iets bij voorstellen, het argument van vermogens winst is voor mij niet relevant. Kan mij niet voorstellen dat je daar op de straat nu baat bij hebt.

De één kijkt naar een mooie dame en de ander ziet een lekker wijf.

Het heeft wel degelijk met gevoel te maken  ;D

(en met uitlaatgeluid heb je dat dus ook 8) 8) 8))

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden