Hi!
Sinds November 2011 heb ik mijn eerste motor, een 89er XL600V met 50k km achter de kiezen. Nu heb ik al een tijdje het welbekende CDI probleem, maar zodra de motor warmgereden is loopt hij vrijwel altijd op 2 cilinders, dus ik denk dat mijn huidige probleem hier los van staat.
Op het moment slaat de motor niet meer aan. Vanmiddag nog een paar meter gereden om de ketting te kunnen smeren, niks raars gemerkt.
Als ik hem in zn versnelling zet, de koppelingshendel volledig aantrek en start, gaat de motor een beetje rollen. Hij ontkoppelt dus niet. Als ik hem in zn vrij zet, met of zonder ontkoppelen slaat hij niet aan. Startmotor draait gewoon rond.
Aangezien dit mijn eerste motor is, heb ik nog weinig ervaring met het sleutelen eraan. Zou iemand mij in de goeie richting kunnen wijzen?
Ik kan zien dat de koppelingskabel vast zit aan de hendel en mee beweegt.
Overigens heb ik nooit het idee gehad dat er slip in de koppeling zat, ook niet bij hoge toerentallen.