- Berichten: 30
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
..Slecht gebruik door vorige eigenaren: hendel ingetrapt of aangedrukt houden, waardoor een schakelvork is afgesleten..
..Een keer flink mis geschakeld, waardoor nokken van de tandwielen zijn beschadigd..
..Maar als ik je zo lees, is het vooral wennen aan de bak van een motor:
..geen synchronisatie en de neutraal is vaak moeilijk te vinden..
Fantasie..
..Schakel van 1 naar 2 bij niet teveel toeren. Onze fietsen hebben toch genoeg koppel onderin..
Zelfs bij 8000 rpm moet je gewoon kunnen schakelen!
Schakel alleen van 2 naar 1 als je echt gaat stoppen en dan pas terugschakelen net voordat je tot stilstand komt..
Dat is normaal standaard schakelgedrag dat je van je instructeur aangeleerd hoort te krijgen
..Gebruik de neutraal alleen als je start of stopt met je rit..
Plausibel..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.