- Berichten: 67
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hallo, ik heb zo'n twee maanden geleden een XL600V gekocht van '94 met 94.000 km op de teller. Nu heb ik er zo'n 1600 km mee gereden en de laatste 200 km maakt ie een zorgelijk bijgeluid (gerinkel/geratel bij de cilinder bij afremmen en lage toeren) Waarschijnlijk is het iets met de distributieketting.
Eigenlijk heb ik hem niet gekocht om er mee te sleutelen, maar gewoon om mee te rijden, in de hoop dat ik er in elk geval nog een seizoen plezier van zou kunnen hebben en dan in de herfst wegdoen aangezien hij anders toch buiten staat.
Ik zou hem natuurlijk kunnen laten repareren (bv. bij Mulders Motoren Veendam) maar dat zal vast wel een aantal bankjes kosten en ik denk dan dat er misschien wel snel weer wat anders aan de hand zal zijn. Zou het economisch nog nut hebben om dingen te laten repareren aan zo'n oude motor?
Ik kan me voorstellen dat mensen die zelf willen sleutelen langer door blijven rijden met een bejaarde motor, maar ik heb zelf weinig lol aan sleutelen en zou hem dus voor zulke dingen wegbrengen.
Ik heb dus zelf het idee om hem maar weer weg te doen, iets anders kopen en het verlies dan maar te nemen. Alleen hoe raak je zo'n ding kwijt als die afgereden is? Zijn er sloperijen of iets dergelijks, of is er altijd nog wel animo voor goedkope opknappers? Zo ja, wat zou een alp waar wat aan moet gebeuren en die er verder ook lang niet meer als nieuw bij staat nog op kunnen brengen?
Ben benieuwd naar jullie visie!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
als je afh van de dealer bent moet je rekenen op ca 400 tot 600 euri onkosten
incl nieuwe spanners en nieuwe distributie kettingen
voorop gesteld dat ik niet weet waarom je uberhaupt een motorfiets hebt gekocht met ca 90.000km is het wel jammer dat je jezelf direct allerlei doom beelden voor spiegelt
de meeste transalp modellen gaan stuk aan rijden zonder olie !
als je enkel zekerheid zoekt moet je op zoek gaan naar een nieuwe motorfiets... het voordeel van fabrieks garantie kan dan geruststellend werken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Geen paniek Marien
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja sorry Grunneger
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb me al aangemeld, proces is nog niet afgerondNu nog lid worden van de club en je kunt nog meer genieten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.