Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi,
Ik ben nieuw op dit forum maar heb dringend goed advies nodig.
Ik heb door een platte achterband mijn wiel eruit gehaald en naar een garage gebracht. (op het dak van een taxi in Egypte) Bij het terugplaatsen van mijn wiel merkte ik dat m'n remhouder tegen de schijfrem gedrukt werd. Er was dus een afstandsring (?) uitgevallen tijdens het transporteren. Nu zou ik willen weten welke ringen er aan de kant van de remschijf mogelijk uitgevallen kunnen zijn. Een technische tekening kon mij geen duidelijkheid geven en ik kan deze ook niet als bijlage toevoegen (groot nadeel van een ipad). Vanuit België heb ik een originele honda-ring laten opsturen die er nu als tijdelijke oplossing opzit. Want echt ideaal ziet dat er niet uit... De kraag past mooi in het gat maar dekt niet de hele diepte van het gat, waardoor er nog plaats open is tussen het dunnere gedeelte en het gat. De ring die er nog opzat is niet origineel. Foto's vind je hier omdat het met een ipad niet mogelijk is om foto's in bijlage te plaatsen: www.facebook.com/media/set/?set=a.101511...701.654432094&type=1
Alvast bedankt voor de tips!
Bert