- Berichten: 57
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
om kort te gaan; een originele alp 600 met plastic koffertjes will do the job.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
om kort te gaan; een originele alp 600 met plastic koffertjes will do the job.
[/quot
Plastic koffers knappen anders wel kapot bij een val, zou ik niet aan beginnen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ja ik.
Een boel heb ik al gedaan, een boel wil ik nog veranderen en een boel wil ik wéér veranderen
Grotere benzine tank (25L) heb ik al, maar wil ik anders. Ik wil proberen de brandstof over voor en achter te verdelen.
Er staat een 25 ltr KTM kunsstof tank te koopop MP vond het een ontzettend stoer ding zal wel niet pas te maken zijn
Vering update, nu achter een Wilbers van originele lengte. Eigenlijk wel prima, meer veerweg hoef je niet. Ik sla alleen door als ik echt ga springen en dan zelfs maar een enkele keer als ik het verkloot.
Voor wil ik nu een andere vork incl kroonplaten.
Weet je er kroonplaten voor of wordt dat maatwerk???
Ik vind de achterbrug een beetje iel. Tenminste, ik heb vaak het gevoel of hij zijdelings wat beweegt.
DAt vind ik ook allemaal dunnig )
Uitlaten wil ik van rvs maken met een schuifverbinding aan de kop en de collector. Zet je vast met trekveren.
Uitlaat of ook de bochten van RVS???
Luchtfilterhuis eruit en eentje recht omhoog maken, daar ben ik nu mee bezig (was, tot de andere motor kapot ging : ) waar een schuimfilter in past.
Dit wil ik graag volgen Het Alp filter is wel goed alleen de ingang slurf zit op zo,n rare plek, maar dat kan ook verkeerd zitten bij mij.
Goede carterbescherming is een must in het terrein. Ik heb nu een bak van een twin eronder gemaakt.
Wordt zelfbouw heb dit ook voor de DRZ gemaakt en hij is nog heel na Marokko dus goed niet mooi )
Verlichting voor als je iets wilt zien ipv gezien worden?
XENON alleen heb ik een ander lichtkapje nodig die er nu opzit is pruttig
Ontsteking ontdaan van de startonderbrekers.
Hoe moet dat en waar goed voor???
En die voorkuip! Heb ik nu uit één stuk omdat je dan met vier snelsluiters alles eraf hebt en de boel niet zo irritant trilt en rammelt!
ik heb geen kuip meer op de Alp hoogtens een klein ruitje
Oe en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan ;D
Toe maar ga door dit zijn handige tips.
aju propje
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mij mening is hoe beroerder de rijder hoe lichter de motor moet zijn.hahaha, te zwaar? koffers kapot? kijken jullie niet naar dat filmpje van hotel 317
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat weet ik niet )waar gaat de reis heen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dank je Renè
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als ik de onderdelen los zou moeten kopen ben ik veel meer kwijt.ik heb er nog 1tje liggen, er zit nog wel een RD 04 aan vast, voor €1200 is hij van jou.
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=8866.0
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nou ik wil kijken om meerdere tanks te maken. Van aluminium of carbon/kevlar matten.
Kijk eens op het Gs forum Dabit heeft koffers gemaakt van kevlar Carbon
Die Twin tankjes passen er zo op maar dan zit die bulk voor op je frame en dat vond ik wat minder lekker rijden. Pas bij half lege tank kun je echt lekker spelen in het zand.
Ik zoek nu een voorvork uit een 450 incl kroonplaten. Ik heb hier een oud upside down vorkje staan dat volgens mij zo in het frame past, maar ik wil er liever iets nieuwers in hebben. Dat is meteen mooier af te stellen want de veren moeten pas gemaakt worden op het extra gewicht...
Je kunt neopreen sokken om de binnenpoten doen. Dat icm de vorkporotectors heb je bestwel goede bescherming tegen steenslag ed. Af en toe een beetje schoonhouden en je vorkje gaat niet zomaar lek hoor.
Het probleem van de originele voorvork is niet alleen het veren en dempen maar ook torderen. USD is veel stugger.
Uitlaat maak ik compleet van cilinderkop tot demper uit rvs.
Dat klinkt stoer en mooi heb je fraiswerk gezien van de Risers top, ik kan een beetje Tig lassen (hobby)
en kan laten watersnijden Carterbescherming vervang ik dan waarschijnlijk ook voor een zelfbouw exemplaar, maar moet wel mooi zijn
Ik kan niet zo goed Alu lassen maar het blijft wel heel
Kuip blijft er bij mij wel op, een klein beetje extra bescherming voor elektra en mijzelf. En ik vind het er tof uitzien.
Ik heb een lamp gevonden in Zweden die ik als "grootlicht" wil gaan gebruiken. Die maak ik dan naast de normale koplamp
Stuur eens een link als je wil
Startonderbrekers zijn de schakelaars die zorgen dat je motor afslaat als je weg wilt rijden met uitgeklapt zijstandaard. Maar als je een steen op zon schakelaar krijgt kun je zomaar stil staan... Hoef ik er dus niet op.
Die moet ik dus ook wegknippen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.