heb net mijn eerste motor gekocht en begin al spijt te krijgen van de keuze.
Het betreft een transalp xl650v, bj 2000
Het begon met even buiten de staan in de regen, waarna hij wel startte maar enkele honderden meters later uitviel waarna hij niet meer deed.
Enkele keren gehad, dan nieuwe bougies gestoken, probleem opgelost. Paar dagen later stond hij zo'n 15 min aan(contact aan dus met lichten aan) Batterij was plat. Hij deed nog iets maar niet genoeg om te starten. Had de dag ervoor een heel lange rit gehad dus accu moest opgeladen zijn.
Nieuwe batterij gestoken dus. Deze problemen zijn opgelost, maar als iemand iets toe te voegen heeft........
Vorige week begon, tijdens het rijden, de toerenteller tilt te slaan(werken-niet werken). Dus nooit hoger dan de toeren die ik rijd. Moet dus ergens een slecht contact zijn, maar ja... Het probleem dat ik sinds gisteren heb is dat de startknop gelijk niet reageert. Ik moet enkele keren duwen voor hij start en dan start ie goed. Toen ik vertrok thuis moest ik slechts enkele keren duwen, maar na een korte rit en een paar uren stil te staan moest ik toch zo'n 10X duwen. Bij de volgende halte, ook na een uur stilstaan, had ik het niet meer. Ik post nog wel eens of het betert of, waarschijnlijk wel, verslechterd.
Kan iemand mij zeggen wat het probleem zou kunnen zijn?