Valbeugels Touratech

03 mei 2009 21:49 #1 door Martijn
Valbeugels Touratech werd gestart door Martijn
Nou kreeg ik net telefoontje van een dealer dat mijn Touratech valbeugels voor de XL700 binnen zijn.

Er loopt hier nog iemand op het forum rond die die dingen ook besteld had maanden geleden zoals ik ook. Ze zijn dus gelukkig nu wel leverbaar, dinsdag maar even ophalen en dan mogen ze er ook direct op komen alleen nog even kijken wanneer we tijd hebben. :D :D

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2009 22:52 #2 door Martijn
Beantwoord door Martijn in topic Valbeugels Touratech
Zo de nieuwe Touratech valbeugels zijn binnen en vanmiddag even aan het stoeien geweest met het erop monteren van de beugels.

Ook nog fouten uit de handleiding gehaald, dus maar even terug koppelen.

Zal zo snel mogelijk foto's plaatsen.

groeten

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2009 22:27 #3 door Martijn
Beantwoord door Martijn in topic Valbeugels Touratech
Nou de eerste beschadigingen zitten al op de beugel, en nog niet zoon beetje  :-[
maar daar is dat ding voor maar hij doet niet goed zijn werk en kan dus ook nog gevaarlijk zijn.

Vandaag training gehad van William Zomer, bij het slalommen en bij de uitwijk oefeningen met de beugel aan de grond gekomen. Daarna moest ik nog een correctie uitvoeren om de daardoor ontstane reactie weer te herstellen.

Maar eens even met de uitvinder contacten wat hier mee te doen?

Want dit levert meer gevaar op dan de bedoeling is.
De montage  is te laag.

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2009 21:34 #4 door Martijn
Beantwoord door Martijn in topic Valbeugels Touratech
Na overleg tussen Touratech Nederland en Duitsland moeten wijn valbeugels retour gestuurd worden. :-[ .

En gaan ze kijken wat het probleem is, en of er een oplossing voor is.

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2009 10:30 #5 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Valbeugels Touratech
Ik snapte het niet meteen maar na het zien van deze beugels is het probleem duidelijk  :o


Bijlage:

Lijkt ontworpen na een bierfeest ofzo.. wat een ontwerp..niet echt TT waardig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2009 21:02 #6 door stevenrt
Beantwoord door stevenrt in topic Valbeugels Touratech
Hi Erik,

Kan je wat verduidelijken wat je er fout aan ziet?
Ik zoek ook valbeugels voor een XL700

grt,
Steven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2009 13:33 #7 door Mense
Beantwoord door Mense in topic Valbeugels Touratech
zo te zien raken de valbeugels eerder de grond dan de steps en kan dus levensgevaarlijk zijn. slecht ontwerp van een niet motorrijdende technicus wellicht. snel inleveren en wachten op een beter ontwerp. kijk eens of Hepco en Becker niet al een ontwerp voor de 700 hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2009 13:45 #8 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Valbeugels Touratech

zo te zien raken de valbeugels eerder de grond dan de steps en kan dus levensgevaarlijk zijn.


Bedoel je dit niet anderom Mense?

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2009 16:08 #9 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Valbeugels Touratech
Lijkt me dat hjij het wel zo bedoelt.

Als je rijd ga je er vanuit dat je als eerste met de steps de grond raakt, zodra je valbeugels hebt die lager zitten en verder uitsteken kan dat de eerste paar bochten vervelend uitkomen. Ik kan me voorstellen dat je ook geen gevoel meer hebt in de mate dat je schuin de bocht door kunt. Op je steps heb je immers nog je voeten als maat te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2009 17:06 - 04 juli 2009 02:51 #10 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Valbeugels Touratech
Ik zie dat m'n stelling al verduidelijkt is  ;)

En valbeugel die de grondspeling verkleind kan nooit de bedoeling zijn.. Maar ik neem aan de TT die problemen snel genoeg op zal lossen.
Misschien heeft H&B al wat voor de 700 maar ik zou toch even wachten tot het Touratech-ei uitgebroedt is, de accesoires van H&B heb ik meestal m'n twijfels over  :-X maar dat is puur persoonlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2009 20:36 #11 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Valbeugels Touratech
Ja. Helder. Bedankt. Ik snap-em nu.  ::)

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2009 19:36 #12 door Martijn
Beantwoord door Martijn in topic Valbeugels Touratech
De beugels zijn terug gestuurd naar Touratech Duitsland en die moeten maar kijken wat er verder mee te doen. Dit was mij helaas niet opgevallen tijdens de beurs.

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2009 19:00 #13 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Valbeugels Touratech
Ik had een mooie vandaag!! Wordt ik gebeld door een (laten we het maar netjes houden) niet nader te noemen leverancier. Ik heb nl vorig jaar oktober/november de touratech valbeugels voor mijn alp 700 besteld + enkele kleine dingetjes. Paar keer gebeld wanneer het kwam, konden ze me niet vertellen. nog een keer en nog een keer etc. Word ik VANDAAG 25 september 2009!! gebeld dat mijn valbeugels binnen zijn! Ben er eigenlijk al klaar mee, ben al gewend dat ik ze niet heb, barst zit al in de kuip. Eigenlijk vind ik dat ze e mogen stoppen ergens waar de zon niet schijnt is dat reeel!! of ben ik nu moeilijk aan het doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2009 19:24 #14 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Valbeugels Touratech
P.s. @martijn: heb jij je beugels al terug gehad? en zo ja zijn deze gemodificeerd of komt het erop neer dat je naar een ander merk over stapt? ( beugels dan he) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2009 20:58 #15 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Valbeugels Touratech

...verhaal...


Dus TT heeft na 4 jaar nog steeds z'n zaken niet op orde  ??? 4 jaar geleden was het ook al een drama ivm met de uitbreiding van het dealer/importeurnetwerk in Europa. Je zou toch verwachten dat de lucht ondertussen een beetje geklaard moet zijn..

Dan de goeie ouwe tijd toen ze nog een klein bedrijf waren en alles vanaf één lokatie in Duitsland ergens in het Zwarte Woud geregeld werd, superservice met ene Barry aan het roer (maar die is dacht ik ook al vertrokken vanwege de chaos..)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2009 20:04 #16 door Martijn
Beantwoord door Martijn in topic Valbeugels Touratech
Ik heb afgelopen donderdag mijn valbeugels terug gekregen van Touratech Nederland. Wat een traag bedrijf is Bert Duursma zeg, na wat afgebeld en gemailt te hebben dan eindelijk alles geregeld.

En de beugels zijn geheel aangepast.

Ik denk dat ik ze maar in de verkoop gooi.

BMW r1200 GS Adventure

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2009 16:55 #17 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Valbeugels Touratech
Haha, ja was ook degene die mij na een jaar belde dat mijn beugels binnen waren zonder in de tussen tijd mij een keer te bellen, zelf nog wel een paar keer gebeld,maar na een half jaar was ik er klaar mee. Misschien zijn het mijn beugels wel die ze jou in de maag gedrukt hebben ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden