Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter

07 okt 2013 09:23 #1 door varig767
Dag allemaal,

Gisteravond met behulp van een kundige zwager de ketting en tandwielen van mijn XL650V uit 2006 vervangen. Daarbij is één van de zes inbusschroeven van het achtertandwiel gesneuveld. We hebben wel gewoon de ketting en de tandwielen vervangen, maar het achtertandwiel is nu met vijf i.p.v. met zes inbusschroeven vastgezet.

Heeft die bewuste inbusschroef (inclusief borgmoer en ringetje aan de achterzijde) ook een apart onderdeelnummer en zo ja, is er iemand die dat gemakkelijk voor mij kan opzoeken? Op cmsnl.com kon ik het niet vinden.

groeten, Martijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2013 10:22 #2 door Simonshavenaar
Beantwoord door Simonshavenaar in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter
Hier staan wat nummers bij, hoop dat dit de nummers zijn die jij nodig hebt.
De Transalp staat bij deze site trouwens ook niet in het hoofdmenu genoemd (Varadero's wel) , heb hem echt via de zoekfunctie op de site opgezocht.

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5930-13MCB2S1-XL650V6-2006-F__1300-TRANSALP+650.html

hoop dat je er wat mee kan

mvg

Cor

07 okt 2013 14:40 #3 door varig767
Beantwoord door varig767 in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter
Geweldig Cor, precies wat ik zoek!

groeten, Martijn

07 okt 2013 20:08 #4 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter

Hier staan wat nummers bij, hoop dat dit de nummers zijn die jij nodig hebt.
De Transalp staat bij deze site trouwens ook niet in het hoofdmenu genoemd (Varadero's wel) , heb hem echt via de zoekfunctie op de site opgezocht.

http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5930-13MCB2S1-XL650V6-2006-F__1300-TRANSALP+650.html

hoop dat je er wat mee kan

deze site kende ik niet, geweldig ding, bedankt!!

mvg

Cor

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

07 okt 2013 21:46 #5 door Simonshavenaar
Beantwoord door Simonshavenaar in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter

deze site kende ik niet, geweldig ding, bedankt!!

Ga ervan uit dat dit je reactie is, waarschijnlijk iets niet helemaal goed gegaan met citaat toevoegen.

Is inderdaad een handige site, snap alleen niet waarom Transalp niet in het hoofdmenu staat en Varadero wel.

Het allermooiste was dat mijn Honda dealer met dezelfde tekeningen werkt, ik had een printje gemaakt van de tekening, en deze meegenomen naar mijn dealer, en kon zo de nummers opnoemen.
Je moet alleen niet teveel schrikken van de prijzen van het spul, denk dat je voor de bout, ring en moer van de topic starter al tussen de €10 tot €20 kwijt bent

08 okt 2013 08:27 #6 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter

Je moet alleen niet teveel schrikken van de prijzen van het spul, denk dat je voor de bout, ring en moer van de topic starter al tussen de €10 tot €20 kwijt bent

Gewoon ff via het forum vragen of er iemand nog eentje heeft liggen ( gebruikt )
;)

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

08 okt 2013 10:20 #7 door varig767
Beantwoord door varig767 in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter
€ 12,22 voor boutje, moertje en ringetje inderdaad. Besteld bij ZSF-Motorrad in Duitsland, samen met nog wat andere onderdelen om de verzendkosten een beetje aanvaardbaar te maken  ;)

08 okt 2013 10:35 #8 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter
ik heb net alle stofkapjes voor swingarm, link en wielen besteld. daar loop je dus ook op leeg maar bij bij David Silver Spares in GB betaal je best wat minder als bij ZSF.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

08 okt 2013 11:57 #9 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Onderdeelnummer inbusschroef en moer tandwiel achter
www.otterparts.nl/

Gebruikte kosten 1,50 euro.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

09 okt 2013 20:49 #10 door Waffie
de beter gesorteerde ijzerwaren handel heeft vast wel een goed alternatief bijv

M 10 x 30 linzekop met sluitring m 10 en een flensmoer kosten ca 1 euri

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden