Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou de ketting laten zitten. Tenzij je ook de achterbrug gaat demonteren en invetten. Wanneer je ketting vh type visje is wil je die zo min mogelijk loshalen. Je loopt het risico dat de boel minder goed vastkomt.De ketting er af te halen om te reinigen en om wat lampjes van het dashboard te wisselen. En dan komen er natuurlijk vragen:
- Kan ik de boutjes van het voor tandwiel er gewoon uitdraaien en met welk moment moeten ze weer vastgezet worden? (Ik wil de as invetten)
- Kan ik de lampjes van het dashboard vervangen zonder het hele dashboard er uit te halen?
Hangt van het type/merk beugel af.- Aan de linkerkant blijkt de valbeugel niet langer vast te zitten. Er is een stukje metaal afgebroken re het onder het punt waar de zijkap van bovenaf in klikt. Ik wil dat laten lassen of vervangen. Hoe zit dat verder vast?
Nee, dat hoort zo.- In de rechter zijkap heb ik zo'n kunststof zwart nep gaas blokje zitten. Dat zit daar vast met boutjes. In de linker zijkap is dat een leeg gat. Daar zitten ook geen punten voor montage. Hoort daar ook nog gaas?
Werkplaatshandboek! Vooral wanneer je meer wilt doen aan je motor en hem heel wilt houden.En als laatste, nu dat de boel toch open ligt, zit ik er over te denken om de carbs te synchroniseren en eventueel de kleppen te stellen. Staat daar nog ergens een beschrijving van met foto's? Ik ben er toen wel bij geweest bij Ad, maar het zou een mooi geheugensteuntje zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Type visje??Ik zou de ketting laten zitten. Tenzij je ook de achterbrug gaat demonteren en invetten. Wanneer je ketting vh type visje is wil je die zo min mogelijk loshalen. Je loopt het risico dat de boel minder goed vastkomt.
Klopt. Maar bij mij lijkt er wat vliegroest op de as te zitten, dus wil ik de as opnieuw invetten.Ja, 10 Nm maar wanneer je je ketting normaal smeert blijft alles daar vet genoeg.
Die heb ik er af, maar nu lijkt het er nog niet op dat ik ergens die bak open kan draaien. Alleen aan de onderkant de tellerbak verwijderen. En dan moet alles er af. Tenzij er schroefjes verstopt zitten...Ja je moet de hele kuip (ook die om de koplamp) er af halen, dan kun je er bij.
Dus die stang is een specifiek deel dat hoort bij de beugel? Dat scheelt.Hangt van het type/merk beugel af.
ja, daar heb je gelijk in.Werkplaatshandboek! Vooral wanneer je meer wilt doen aan je motor en hem heel wilt houden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als iemand nog twee van die voorsteuntjes heeft liggen...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je bedoelt die 2 alu schetsplaten?
Zijn ze zó ver gecorrodeerd dat je ze niet meer vertrouwt dan
Dank je. Tijd om er weer wat moois van te maken.Lekker bezig zo trouwens
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik hoor het wel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.