neutraalstand lampje knippert

20 feb 2014 20:17 #21 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic neutraalstand lampje knippert
Lijkt me gezellig Arthur  :).  Je bent welkom!
Een biertje op een TCN weekend is ook prima natuurlijk  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2014 11:42 #22 door huls
Beantwoord door huls in topic neutraalstand lampje knippert
Mooi want ik wil natuurlijk niet stoken in een goed huwelijk. Maar jullie zijn de experts vandaar nog een vraagje. Ik heb een klein barstje in de kuipruit. En omdat hij er verder nog perfect uitziet wil ik deze vervangen. Ik zit er aan te denken om een verhoogd ruitje te proberen. Is dit een aan- of een afrader ??? En zo ja weet een van jullie hoe ik deze op de kop kan tikken ?? grt

21 feb 2014 12:38 #23 door eerde jan
Beantwoord door eerde jan in topic neutraalstand lampje knippert
Ik heb ook een verhoogde ruit op mijn pd06 gehad en ik kan je vertellen, het word alleen maar minder.
Dus ik heb de verhoogde ruit nou net boven de kuip afgezaagd.
Weet nog niet of dit werkt want ik heb nog niet weer gereden.

Maar misschien als jij een andere lengte hebt dan werkt het wel.
Maar ik vermoed van niet, je blijft in de dwarrel zitten.

E.J

21 feb 2014 12:44 #24 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic neutraalstand lampje knippert
Ik vind een ruit met een verstelbaar spoilertje wel een verbetering ( op mijn AT en Dero dan toch) maar het is allemaal nogal persoonlijk en afhankelijk van je lengte en wat voor helm je hebt. volgens mij kun je bij MDI proef rijden met ruitjes.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

21 feb 2014 23:52 #25 door huls
Eigenlijk is het voor mij een luxe probleem. Ik rij het hele jaar door woon/werkverkeer met het originele ruitje en dat gaat prima. Ik ben wel blij met de opmerking dat de hoge niet altijd een verbetering is. Mocht ik toevallig een hoge op mn pad tegenkomen dan ga ik het gewoon proberen. Kan altijd terug. Dank jullie voor de adviezen etc.

22 feb 2014 00:09 #26 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic neutraalstand lampje knippert
Het hangt natuurlijk van je lengte af. Ik met iets van 1,87 vond het verhoogde ruitje niet wat. Wanneer je korter bent scheelt het misschien. Ik heb een hoog ruitje met barst liggen maar ik geloof dat je wat ver weg woont van Friesland. Evt opsturen kan... Moet ff denken of ik hem kwijt wil ja/nee, gratis of voor een sixpack (ex verzendkosten)

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

22 feb 2014 21:28 #27 door huls
Ik ben slechts 1cm korter dan jij dus zal waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben dan.  Aardig dit aanbod van je maar dan zou ik er een willen hebben zonder barst. Deze wil ik juist vervangen omdat er een barstje in zit. De motor is verder nog erg mooi met zijn 110000 km en in zeer goede staat. Ikzelf heb er al 80.000 mee gereden en wil nog steeds geen andere omdat ik er nooit iets mee gehad heb en hij nog als een zonnetje loopt. Anyway bedankt voor je aanbod.

22 feb 2014 22:36 #28 door huls
Ik had het er net nog even met mijn zoon over en heb me bedacht. Mocht je de hoge ruit toch weg willen doen dan hoor ik het graag. Kan dan een poosje proberen hoe deze bevalt. Dusss laat maar even weten dan. Rene

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.066 seconden