Na de laatste rit zoals hierboven beschreven een heleboel controlles en schoonmaak acties ondernomen. Begonnen met het meten van de accu, 12,3 volt. Motor gestart om regelaar te controleren, gaf bij 5000 rpm 14.46 volt, oké dus. Toen voor de zekerheid de accu - klem losgemaakt!!! en kwam er achter dat ik dit boutje ongeveer met de hand los kon draaien. Dat is natuurlijk niet goed, maar dat hij er dan gewoon op starte? Verder de CDI's verwijderd en de stekkers die erg vervuid waren met een borsteltje en wasbenzine op een poetslap schoongemaakt, goed drooggemaakt en toen goed ingespoten met contactspray. Alle verbindingen van stekkers en zekeringen goed gecontroleerd en lichtjes geschuurd met fijn schuurpapier. Onder de Tank de 4 groene massa draden losgehaald lichtjes geschuurd en weer gemonteerd. ( Aangegeven door Waffie ). Ook de diode gecontroleerd. Alles weer gemonteerd en gisteren 2,5 uur probleemloos gereden en vanmorgen wederom 2 uur probleemloos heerlijk getoerd. Dus ik ga er vanuit dat het probleem opgelost is en dat mijn dochter er nog veel plezierige km mee kan rijden.
Iedereen bedankt voor het meedenken.