- Berichten: 3817
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gister de voorvork van de dominator van nieuwe olie voorzien. Het viel mij op dat de voorvorken bijna identiek zijn en toevallig is de domi ook zon japans creatuur met niet-aanwezige vering (hobbeldehobbel).
De vorkpoten van de domi zijn ingedrukt ~2cm langer dan die van de Alp, maar de veren zijn een stuk korter. Tvens zitten ze er met minimale voorspanning in (ik verwacht die alu dop voor mn bakkes en zet me schrap, maar voor niets).
Dus ik heb die wp veren in de domi voorvork gestoken en afgevuld met 10w olie met een luchtkamer van 160mm.
Lijkt zover een goede verbetering.
Steek ik de Wilbers gewoon weer onder mijn eigen motor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.