- Berichten: 23
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is me eerlijk gezegd nog niet hélemaal duidelijk waarom je het eigenlijk zou willen :-\
Is het nou echt voornamelijk vanwege die 60K vs 40K op het NTV blok? Dan onderschat je de kwaliteit van de Alp blokken toch enigzins 60K stelt écht niet zoveel voor hoor, dat blokkie kan nog heeeeel veel meer hebben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
p.s. ik zie in je handtekening een TA650 uit 1990 staan, bijzonder!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is meer een hersenspinsel.
Heb beide motoren staan. Het 650 blok van de ntv heeft meer power bij hetzelfde verbruik.
Het lijkt in eerste instantie geen ingewikkelde ingreep.
Als de cardan gewoon inwisselbaar blijkt (ketting blijft natuurlijk op de TA) dan zijn er dus de problemen met het rdw, luchtfilter, en de waarde vermindering van met name de ntv.
Overigens ben ik heel erg tevreden met de TA! De fijnste motor al zeg ik dat met de geringe ervaring die ik heb.
Het enige wat mij een beetje stoort is het hoge toerental van ca 6000 tot 6500 rpm bij 120 -130 km/h.
Al begin ik daar al aan te wennen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hetzelfde trucje uitgehaald toevallig?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een tandje groter voortandwiel haalt dat al omlaag naar ~5000 toeren per minuut
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat is eigenlijk de ideale tandwielverhouding voor gebruik op de snelweg, stad en binnendoor ?
Zijn er veel die 120 rijden bij 5000 rpm? Trekt de motor dan nog voldoende goed op in lagere versnellingen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.