Toen ik het zadel van de TA trok, viel mij ook op, dat de verbindingen met de CDI's er anders uitzagen. Lang verhaal kort, waarschijnlijk ging er bij een vorige eigenaar vroeger iets mis met de stekkers en hebben ze die vervangen door geklemde schuifconnectors. Dus alle draden zitten individueel over hun contacten geschoven. Niet ideaal, om het maar zacht te zeggen. Nou weet ik natuurlijk ook niet, of de configuratie van de draden goed is. Ik heb wel een schema in de Haynes zitten, maar daar staan alle draden op een rijtje, dus ik heb geen idee wat dan de volgorde boven/onder moet zijn.
Wie heeft er voor mij foto's van aangesloten CDI's op alpjes van '87 (want daarna schijnen ze de draden weer anders gekleurd te hebben). Een uitleg hoe ik eventueel de draden na kan meten is ook welkom. Ofwel eigenlijk alles.
Dit is zoals het er nu uitziet:
[/url]
Dit is wat Haynes zegt:
Iemand ideeën? Ik heb een nieuwe accu en twee stekkers besteld, dus dan kan ik de boel weer netjes op z'n plaats solderen.