- Berichten: 41
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik ben het wel eens met Brom dat onverhard en verhard wel hele andere wegen zijn, maar ik ben het dan weer niet eens met het statement dat 90/10 niet realistisch is. Het ligt er maar aan wat je wilt. Ik had op mijn Transalp de Battleax zitten en ben daarna geswitcht naar een Tiger met de Anekee 2. Met beide banden heb ik zowel asfalt als onverhard gereden. Wel hier in de buurt (dijkjes, gras, zandpaden, grindpaden) en voor mij werkte dat goed. Je moet wel opletten wat je van jezelf vraagt, maar ik kan prima met een 90/10 uit de voeten, dus komt er nu een nieuw setje Anakee 3's op de Tiger, want volgende week rij ik weer 1500 snelwegkilometers Duitsland in en terug.Er bestaat geen band die het op de weg (waar je het meest zit) uitstekend doet, en dan dat ene onverharde padje dat dan ineens neemt, ook nog wel aardig doet. Hoewel je met een wegband op een stevige, maar onverharde weg nog wel prima kan rijden. Veel hangt af van het soort terrein waar je gaat rijden.
[...]
90/10 is niet realistisch
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb het idee dat de huidige battlax bij alles wat niet vast ligt gelijk een stapje opzij willen zetten, drie korrels zand of een paar kleine kiezels en ik had het idee dat het al een probleem was.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bedenk dat doelgerichte offroadmotoren met noppenbanden vaak rijden op bandenspanningen van 0,8 tot 1 bar. Dat doen ze niet voor niets. Op de weg is een dergelijke spanning juist onwenselijk.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.