- Berichten: 6
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wat heb je gedaan om het op te lossen ?Bijna alle problemen zijn weg alleen ik krijg het koelvloeistof systeem niet goed ontlucht denk ik want stationair blijft de temp oplopen tot 110 graden en dan slaat de ven in.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
de olie die je er nu in hebt is dus te dik bij hoge temperaturen, maar of de smering nou in het gedrang komt :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
10W 40 kan juist een hogere temperatuur aan, heeft een groter bereik. Dat kun je uitsluiten als een probleem!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
mijn eerste gedachte gaat naar de ventilator uit (zekering ?)
Bijna alle problemen zijn weg alleen ik krijg het koelvloeistof systeem niet goed ontlucht denk ik want stationair blijft de temp oplopen tot 110 graden en dan slaat de ven in.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat zou ik niet zo snel uitsluiten... 10W30 wordt voor de alp 700 voorgeschreven door Honda. Een 10w30 is op hogere temperatuur dunner als een W40, en is het ook eerder dun. en heeft daardoor een hogere doorstroom snelheid, en geeft daardoor meer koeling. als een blok geconstrueerd is voor dunne olie zou ik er niet zomaar dikkere olie in gooien. 10W40 heeft misschien een groter bereik maar voordat je daar bent gaat je blok kapot omdat je met een koude start steeds te dikke olie hebt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.