Nou Stijn,
Mijn Domi liep best aardig. Ik vond hem niet heel snel met een nieuwe zuiger en rebore, maar hey. Maar, hij aarzelde steeds even bij wegrijden, en dat is een statio luchtmengsel probleem. Verder deed-ie het prima, ook al vond ik hem niet snel. Maar, ik kreeg dat met dat luchtschroefje toch niet precies goed. Dus ja, carb eraf.
Ik had dat ding al in me handen gehad, maar een mensch wil toch méér. Geen bijzonderheden, maar toch alles weer gedaan daarbinnen. Ding weer in mekaar en terug erop gezet. Ik kan zo grenzeloos vertrouwen in mezelf hebben dat ik verder niet proefdraai. Want, het is gelijk, of béter.
Was al laat, ik moest nog vlug voor sluiting naar de buurtsuper. Helm op, choke. Starten. Stámpen! En rauw lopen, afslaan. Bam-blam-de-bram-bamm. Jeuzzz! Witte rook, stinken. Dus ja, helm weer af. Daar voor de poort lopen sodemieteren met ding. Nee het wou niet. Met de mengselschroef helemaal dicht liep hij nog het beste. Maar het ging nog steeds nergens over.
De buurtsuper heb ik gehaald, morgen maar weer posten in het 'Grote Kleine Klusjes'-topique ???
Nee Stijn, you're not alone