Transalp uit 96

20 mei 2016 13:42 #21 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Transalp uit 96

Ik ga verder niet proberen een moderator te modereren...  ::)

Je gelooft t wellicht niet, maar sommige van "ons" zijn ook mens! Maar als je niet durft, tja.... 8) ;D

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 13:44 #22 door Jeroen

Lijkt mij ook. :) Dan kun je je als verkoper in ieder geval voorbereiden. ;)

Ik heb al eens een hoop gedoe met een koper gehad die allerlei onderhandelingstrucs wilde uithalen. Toen was ik degene die de motor weer naar binnen rolde en de deur dicht deed. Daar ging de prijs vlot door omhoog. Ik heb hem uitgezwaaid en de motor aan een ander verkocht. Je moet wel leuk samen zaken kunnen doen. ;)

En zo doe ik t verkopen ook Arne! Alleen het leuk zakendoen doe ik niet aan, maakt mij echt niet uit aan wie ik wat verkoop zolang ik maar een goede prijs krijg. Leuk toch, dat we als "mens" allemaal verschillen!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

20 mei 2016 14:38 #23 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Transalp uit 96

En zo doe ik t verkopen ook Arne! Alleen het leuk zakendoen doe ik niet aan, maakt mij echt niet uit aan wie ik wat verkoop zolang ik maar een goede prijs krijg. Leuk toch, dat we als "mens" allemaal verschillen!

Nu weer on topic Jeroen, anders laat ik een moderator er een slotje op doen!  C:-)

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

20 mei 2016 14:40 #24 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Transalp uit 96

Je gelooft t wellicht niet, maar sommige van "ons" zijn ook mens! Maar als je niet durft, tja.... 8) ;D

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

20 mei 2016 17:58 #25 door Jeroen
Ok, laatste: potje knokken op het ntt?  ;) :-*

En nu weer ontopic C:-)

21 mei 2016 21:35 #26 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Transalp uit 96
Soms is het niet eens de gaskabel maar de hendel die stroef gaat. Zeker de moeite waar om de hendel er even af te halen, het stuur ontroesten (en vettig maken) en alles weer monteren. Is een klusje van max. 10minuten en kan je een gaskabel besparen.

Gaskabel smeren kan ook, als de binnenkabel gewoon goed is kan dit prima. Kabel demonteren en met een zakje speciaal vet bovenaan geklemt (welk vet kan ik nu ff niet opkomen) een nachtje verticaal laten hangen. Vaak zo gedaan en werkt prima!

Liberté - Egalité - Fraternité

08 aug 2021 19:39 #27 door tuin
Beantwoord door tuin in topic Transalp uit 96
Wat voor speciale matte zwarte lak voor de uitlaat gebruiken we ??

Alvast bedankt <> Tuin

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden