- Berichten: 9
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zou dat ook het 'hikken' kunnen voorkomen? Ik heb namelijk dat bij lage toerentallen de motor als het ware hikt/stotterd.
Vooral lastig als je langzaam tussen de files door rijdt.
Heb jij daar op je twin last van?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
robgoesdakar schreef :
Zou dat ook het 'hikken' kunnen voorkomen? Ik heb namelijk dat bij lage toerentallen de motor als het ware hikt/stotterd.
Vooral lastig als je langzaam tussen de files door rijdt.
Heb jij daar op je twin last van?
Daar hebben de duitsers een hele mooie term voor ... Fahrer Rückeln.
Of het met een power commander zou verdwijnen weet ik niet, maar ik heb het zelf ook af en toe. Tussen ca. 2500 en 3500 toeren bij een constante snelheid.
Probleem zit m dan volgens mij in de injectie, die net wel/niet wat harder wil inspuiten. Zelf vermijd ik dus deze toerentallen bij constante snelheden. Net even een tandje terug en 4000 toeren rijdt het soepelst.
Ow, en ik had er heel veel last van toen hij wat langer stil gestaan had, maar na 2 tankbeurten met een injectiereiniger in de benzine was dat over.
Ben wel benieuwd of er al iemand met een Power Commander rondt rijdt en zijn/haar ervaringen zou kunnen delen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
V-Twin schreef : De ervaringen met de combinatie Transalp 700 en een Boosterplug zijn zeer positief. Makkelijk te installeren, geen run nodig op een testbank, na montage lijk je een hele andere motor te hebben.
Snoek Motoren in Heerhugowaard (Honda specialist puur sang) monteert de Boosterplug al jaren tot grote tevredenheid van zijn klanten.
Ik heb de Boosterplug ook op mijn CRF1000L en dat is een aangename verbetering van de motorrespons.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
plukenannabel schreef : waar de lambda stekker zit om te foppen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.