zadeltas over uitlaat?

06 nov 2009 14:54 #21 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic zadeltas over uitlaat?
Hi Patricia, even gevraagd vanmorgen over volgende week woensdag, kan niet  :(, het is zo druk dat ze niet kunnen schuiven. Kom je vaker in apeldoorn? Andere keer misschien? Ik hoor wel, doeiii

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2010 15:39 #22 door Joolski
Beantwoord door Joolski in topic zadeltas over uitlaat?
Hi Patricia,

Ben sinds kort TA eigenaar '94 en druk op zoek naar een rekje voor de zadeltassen. Wordt inderdaad niet veel wijzer van de berichten op internet, dus dan maar zelf klussen wat ik overigens absoluut geen straf vind!

En oude kinder omafiets dient als mijn ijzerwaren leverancier en ik ga zo wat foto's maken om de before en after te kunnen beschouwen. Dus geen dure aankopen, maar vol trots zelfbouw...  ;)

Groetjes !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2010 20:32 #23 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic zadeltas over uitlaat?
Ha, worden het als het ware ''afstandhouders'' voor zadeltassen of komen de tassen er echt ook aan te hangen? Gr. San

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2010 07:41 #24 door Joolski
Beantwoord door Joolski in topic zadeltas over uitlaat?
Ik zal me eerst even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben  :)..

Ben Jola, droomde als klein meisje over motorrijden... nooit van gekomen, kinderen op de planeet gezet en veel werken. Uiteindelijk voor mijn verjaardag vorig jaar de eerste lessen kado gekregen en maar direct aan de slag. Had m'n TA al voor ik op examen moest, dus met eigen motor afgereden.  ;)

Mijn vriend rijd een GS van BMW en we vertrekken begin mei naar Noorwegen voor m'n eerste serieuze rit.. vandaar het rekje voor m'n tassen... Heb gekozen om deze maar op afstand te houden ipv eraan te hangen, voor het gemak en ik geloof niet dat ik het zelf stevig genoeg kan maken.


Groetjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2010 16:48 #25 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic zadeltas over uitlaat?
Leuke plannen, wij gaan in juni naar de noordkaap met nog een stel!
Heb ook motortassen en ben met de XJR naar Isle of Man geweest, pak ze niet te zwaar in want door de kracht op de stiksels gingen ze scheuren :o
Om dit te voorkomen verbind ik tegenwoordig de bovenkanten v/d tassen met spinnen (via de handgrepen en of kunsstof haakjes die er al aan zitten)om zo de druk van die stiksels te halen.
Voor de noorwegen tripbestel ik deze week Darr alu-koffers in duitsland=passend te maken op givi kofferdragers, is de gunstigste oplossing wat betreft alu koffers :rond de 100.- eurie per stuk. gr Sandra

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2010 21:34 #26 door Joolski
Beantwoord door Joolski in topic zadeltas over uitlaat?
Dank voor de tip! Ik was zowieso niet van plan om de tassen zwaar te beladen. Vorig jaar zomer achterop bij m'n vriend door Frankrijk gereden met alleen die koffers, dus met twee motoren moet het helemaal goed komen qua bagage.
Isle of Man klinkt ook goed erg goed, eerst maar eens even een flinke dosis ervaring op doen in Noorwegen.
Die alu-koffers zien er bruut uit, daar was m'n oog ook al op gevallen. Ik wacht ff af op hoe 't verloopt met de tassen (die had m'n vriend nog liggen, hoefde ik dus niet nieuw te kopen). Op zich is 100 per koffer goed te doen als je nagaat hoeveel plezier je daarvan hebt toch?

Gr. Jola

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2010 09:52 #27 door roel scholten
Beantwoord door roel scholten in topic zadeltas over uitlaat?

Hoi,

Paar maand geleden een transalp XL 600 V uit 1994 gekocht en straks mee op vakantie. Ik zit even met de bagage en zoek een antwoord op mijn vraag. (Ik heb het forum doorgespit maar kom er nog niet achter),

Ik wil twee textiele zadeltassen aanschaffen maar weet niet hoe ik het moet oplossen met de uitlaat. Ik lees hier en daar wel wat over zelf wat in mekaar zetten. Ik vraag me af of er niet iemand is die een andere goeie tip heeft. Bestaat er niet een rekje dat je boven je uitlaat kunt plaatsen waardoor je zadeltas van de uitlaat af blijft?

groeten,
Patricia

hoi patricia,ik heb het zelfde probleem met de bagage maar na lang zoeken heb ik wat gevonden op de site van rob,s accesoires .nl.
onder bagster bagage systeem vind je een zadeltas genaamd speedpack die precies over de uitlaat past ,daar bij kun je ook  een uitlaat beschermer die je er op kunt monteren m.b.v bandjes.
het niet de goedkoopste oplossing maar wel de beste.

groet roel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2010 17:48 #28 door Patricia
Beantwoord door Patricia in topic zadeltas over uitlaat?
Hey Roel,

Ik heb de zadeltassen inmiddels opgegeven :o. Ik ga een topkoffer aanschaffen, lijkt me toch handiger.
Dus wie belangstelling heeft voor een nieuw en compleet textielen zadeltassenset van het merk Motodetail met regenhoezen en een rek van Five Stars voor een Transalp uit 1994, kijk even onder vraag en aanbod te koop: Transalp.

groet,
Patricia

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mei 2010 17:49 #29 door Patricia
Beantwoord door Patricia in topic zadeltas over uitlaat?
Ik bedoel natuurlijk de rubriek Aangeboden!
Patricia

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden