Nou heb ik jullie hulp ook echt nodig ik heb een probleem waar ik niet zo snel uitkom vandaag en enig uitleg vooraf vandaag even een paar busjes verf halen action totaal niet aan de hand .
rij naar een ander winkel voor koffie pads en div en kom buiten volledig dood er brand totaal geen lampje of prik zodanig .
dus alle zekeringen gecontroleerd op de dashboard niet stuk hoofdzekering ook aande zijkant bij accu ook heel dat werd een wandeling met 2 tassen boodschappen en van 3 kilometer
in de hete zon
thuis en later de aanhanger met zoon en vrouw voor back up mee met de auto en een verse gevulde accu van de ander motor meegenomen erin gezet 1 tik wilde dus starten.
dus ik pak me helm uit de auto en doe de jas aan wilde starten wederom accu volledig dood wederom geen tikje of lampje helemaal niks alles zwart ???
dus opladen op de aanhanger en thuis gezet beide accu onder stroom gezet en beide vulden vrij snel van 1 streep naar 3 a 4 steepjes maar nog niet volledige gevuld
wat zou het kunnen zijn wat een accu zo snel leeg raakt trekt of ik moet gaan denken aan een draad breuk en dan denk ik toch echt weer aan mijn contact slot .
wieowie kan me even op goede spoor zetten in welke richting ik moet gaan zoeken mijn dank alvast