Roest XL700

07 okt 2009 15:51 #21 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Roest XL700
FF contact opnemen met Robert van Motorplanet Almere, wil wel club dealer worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2009 11:40 #22 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Roest XL700
Laat Henk v/d Wijngaarden maar contact met ons opnemen.
Hij heeft in het verleden meer ambities gehad...
(Honda Amsterdam en Honda Almere)

Honda Almere (de motorfietsafdeling) is al héél vlot de stekker uitgetrokken.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2009 15:36 #23 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Roest XL700
Het is Kees en geen Henk. Kees iss een hele fijne vent en tevens ex-collega. Jammer dat hij zijn eigen zaak in Amsterdam niet heeft kunnen trekken, maar soms heb je niet overal grip op. Wat betreft Honda Almere is weer een ander verhaal. Mijn Toenmalige werkgever had reeds en Honda Dealerschap voor auto's en bij Honda Nederland leefde het verhaal dat ze alleen exclusief Honda dealers wilde hebben en ze geloofde in het concept dat je een Honda autobedrijf kunt combineren met motorfietsen en het liefst zagen ze ook nog dat je alles van Honda onder een dak kon krijgen. ( merkbeleving), oa de grasmaaiers , jetski's buitenboord motoren, tuin rommel etc. Kees is toen aangenomen voor de motofietsen. Dat het uiteidelijk niet het effect had wat we gehoopt hadden, ligt niet aan Kees maar aan het bedrijfsbeleid. Kees kon zich onmogelijk concentreren op alleen de motorfiets afdeling ( ik zal jullie voor de rest niet vermoeien met de details) Nu zit hij op z'n plek bij motorplanet en loopt daar samen met de werkplaats ( jan) ontzettend veel kennis rond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2009 15:40 #24 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic Roest XL700
en is het een fijne zaak naar mijn idee! Kees verdient van mij in ieder geval respect met wwaar hij mee bezig is geweest en altijd een hoop inzet getoond.

just my 2 cents. Van de zijlijn is het altijd makkelijker oordelen, in dit geval weet ik een hoop over de teloorgang van Flevomotrs Honda ( Honda almere in de volksmond)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.168 seconden