hoi
ik heb de motor van Joxer overgenomen als project motor en daar zal ik nog eens een wat langere verhaal over schrijven, maar het goede nieuws is dat de motor weer loopt en dat zelfs de accu niet volledig overleden is, eens zien hoe het is als ik eenmaal rijdt, maar nu:
het is een 2005 model waarbij het licht altijd aanstaat en er een alarmlichten standaard opzitten, nu heb ik een hoop geleerd de afgelopen dagen mbt tot het knipperlicht relays maar ik kom er niet uit
de lampjes doen het wel
het relays ben ik niet volledig zeker van
ik heb een Haynes en een honda workshop manual maar die zijn ouder dan deze fiets en zodoende heb ik niet het juiste schema.
heeft iemand dit schema?
ik heb twee lassen/splits in de kabelboom aan de stuur schakelaars gevonden ik ben benieuwd of dit origineel zo is, daar hoop ik dan makkelijker achter te komen.
en laatste vraag heeft de ECU invloed op de knipper lichten? want deze is gewisseld voor een ouder type (die was tweede hands te krijgen als slot set)
het kan de stuur schakelaar zijn maar wel raar dat alles werkt behalve knipper en alarm licht schakelaar
zelf moet ik het relays en de stuurschakelaar(beter) testen, maar een schema zou wel echt tof zijn
groet
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer