- Berichten: 97
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou eens een nieuwe accu proberen.
Hij hersteld zich blijkbaar als die van de lader af is.
Houd gewoon geen spanning vast
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Check ook even of de accu polen wel goed genoeg vast zitten.
Echt even voelen, een beetje lossig kan zomaar 'af en toe' een probleem opleveren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een slechte accu kan vaak de startmotor nog wel rondkrijgen, maar die neemt dan al het vermogen van de accu.
Dan blijft er niet voldoende voor de vonk over.
Vaak is even duwen dan voldoende om de motor direct aan te laten slaan.
Dan is n.l. al het vermogen van de accu beschikbaar voor de onsteking.
Dus laat de accu even doormeten. ( ook onder belasting)
Groet Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zou ook gewoon stoppen met die lader als je regelmatig rijdt. En wat voor een lader is het ? Misschien trekt hij de boel wel gedeeltelijk leeg !!
Hij moet rustig kunnen starten na een weekje stil stand .... en dat iritante knipper lampje kan ook uit, zodat hij echt niet zomaar leeg zal lopen bij stil stand.
Verder heeft de 700 injectie, en voor het starten doorloopt hij een druk fase waarbij de injectoren 'klaar gezet worden' om brandstof in te spuiten.
Vervolgens moet de motor 2x rond draaien om alle sensoren een meting te kunnen laten doen, op basis waarvan de injectoren een seintje krijgen om de juiste hoeveelheid brandstof in te spuiten. (In tegenstelling tot een carb, waar de brandstof er vrolijk met de eerste slag al in komt)
Wat ik wel irritant vindt bij de 700, is dat de lamp gaat branden zodra het contact aan gaat. Hij dimt geloof ik wel zodra je de startknop in drukt, maar ik had toch liever gezien dat hij pas gaat branden zodra de motor draait.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.