Ik heb geen direkte aanbevelingen wbt gereedschap of onderdelen, wat hierboven staat kan ik mij ook in vinden.
Meer een algemen overweging, aansluitend op wat Rob schrijft:
Loop je motor na en identificeer welke systemen je nodig hebt om te kunnen rijden en wat het risico is op schade. Bij de 600 gaat de startonderbreker aan de zijstandaard nog wel eens stuk, door ouderdom, water, vuil of een steen ofzo. Echter je kunt die doorlussen mocht hij stuk gaan. Die laat ik dus thuis (ik heb wel eens een doorlus stekkertje gemaakt om mee te testen, die heb ik wel een meegenomen). Nja ok die heb ik niet meer op de motor, slecht voorbeeld :-X
Cruciale onderdelen kun je dan weer onderverdelen in makkelijk tot zeer moeilijk te verkrijgen, neem je daarbij in welke landen je misschien stil komt te staan, hoe is transport daarheen etc. En voor mij ook een puntje: hoeveel kost het als ik delen meesleep en kan ik ze naderhand nog verkopen.
Wiellagers zijn lastig vind ik: ze zijn niet zo duur maar wegen relatief veel. Wanneer ze stuk gaan sta je stil maar ze zijn redelijk goed verkrijgbaar. Maar rijd je door op een kapot lager kun je óók je naaf naar de klote helpen...
Dus misschien wisselen voor de reis begint? Maar stel je brengt onverhoopt schade aan tijdens montage? Dat merk je ook pas na een flink stuk rijden... Waarschijnlijk onderweg pas.
Dat is een beetje mijn gedachte process, waarschijnlijk gestruktureerder dan ik het ooit in werkelijkheid heb toegepast. Kan er van wakker liggen.
Maar ik vind een stevige scheut vertrouwen in mijn brommer ook belangrijk. Shit happens ;D
Veel plezier met plannen
;D