- Berichten: 42
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je hebt een punt Pim, maar mijn ervaring daarmee is het tegenovergestelde.doorsteken van de vorkpoten het stuurgedrag strakker maakt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het verschil is dat je door aan de voorspanning van de achterveer te zitten de karakteristiek van de vering aanpast.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hmmmm, is dat wel zo Pim?
De 'voorspanning' (is eigenlijk een foute benaming bij een Alp) is in principe bedoeld om de rijhoogte (static sag) aan te passen aan het gewicht van berijder + evt passagier en/of bagage. Vzviw verander je niet de karakteristiek van de veer, de veerconstante blijft toch gelijk?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.