Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Sluit die ik rechtstreeks op de accu aan, zoals bij de auto?Net als bij auto die niet start : met startkabels accu op (andere) lopende auto aansluiten en starten. Dan weer conclusies trekken.
Net even gekeken, gekocht met 42k, nu 63k, dus nog maar 21k gereden.Elke werkdag ca. 100km voor 1,5 jaar --> dus ca. 30.000 km gereden tot nu toe.
Heb je wel regulier onderhoud uit laten voeren in die tijd ? (6.000km kleine en 12.000km grote beurt !)
Originele setje heb ik. De kuip zit behoorlijk in de weg, maar ik zal er eens lekker voor gaan zitten en nogmaals proberen.Vonk heb je in ieder geval, naar jouw bevindingen, toch even checken of dat op beide cilinders is. Als je het originele gereedschaps setje er nog bij hebt, dan zit daar een bougie sleutel bij en moet je gewoon de 2 gemakkelijkste bougies los kunnen krijgen zonder veel problemen (alleen bij die 650 moet de kuip er af )
Oh boy, dat wordt lekker knoeien..ik laat je weten hoe het is gelopen.Aan de linker kant van je tank zitten 2 leidingen. 1 brandstof leiding ( de dikke ), en 1 vacuurm leiding. Trek de vacuum leiding los aan de blok kant, en de brandstof slang los aan de tank kant. Even een bakje onder de aansluiting van de brandstofslang aan de tank, en even zuigen aan het vacuum slangetje. Komt er brandstof uit, dan werkt dat systeem in ieder geval ook.
Even zoeken op youtube naar waar de luchtfilter zit. aan de zijkant of onder de gastank?Dan kom je bij lucht, en dus het luchtfilter... bij regulier onderhoud zou deze regelmatig vervangen (of gereinigd bij K&N) moeten zijn.
Bedoel je dat de accu niet sterk genoeg is? Ik heb helaas geen starthulp, of een auto, maar ik zal kijken wat ik kan vinden.Terug naar het start geluid op het filmpje.... lijkt niet heel overtuigend, maar dat kan op zo'n filmpje bedriegen. Dus misschien eens met een starthulp erbij kijken of ie dan wel wil aan slaan.
Even zoeken op youtube naar waar de luchtfilter zit. aan de zijkant of onder de gastank?
Zonder dit al gezien te hebben had ik exact hetzelfde gevoel. Klinkt als "ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet"..Terug naar het start geluid op het filmpje.... lijkt niet heel overtuigend, maar dat kan op zo'n filmpje bedriegen. Dus misschien eens met een starthulp erbij kijken of ie dan wel wil aan slaan.