Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi Trigger,
Is mengsel gerelateerd. Lees: brandstof (van tank tot vlotterkamer), dan wel lucht (van aansluiting luchtfilter tot aansluiting spruitstuk) of een combo van die twee (wat IN de carb gebeurt, vacuum-membraan carb, enz.)
Brom
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het pijltje wijst altijd naar voren, daar let ik op .
Alain, die opnemer aan het blok, is dat iets dat ik makkelijk buiten een werkplaats kan controleren/schoonmaken?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
One symptom would be idle not staying the same, it would wander up and down or not drop back quickly after blipping the throttle.
Mine started with gas mileage going down some, an uneven idle, then backfiring at deceleration. Syncc'd em and all was betta.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Maar als je (nog steeds) problemen hebt met het langzaam terug zakken van je toeren bij gas begin ik toch aan je carburateur te denken...
Mogelijk een hangende vlotter of die in ieder geval niet meer soepel mee beweegt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met of zonder choke ?? Wanneer zet je de choke uit ??....motor koud perfect loopt....
Of er is wel ontsteking, maar er is zoveel brandstof in de cilinder dat de ontsteking niet meer volledig kan zijn en dus het teveel via de uitlaat verdwijnt en daar ontbrand. (sommigen vinden dat een heerlijk geluid overigens )wat dus betekent dat er dan geen ontsteking plaatsvind om het in de cylinder al te verbranden.
vaak een teken van valse lucht, of een hangende choke plunjer.Koud, maar reeds opwarmend loopt hij netjes ~1300 toeren. Maar zeker als het blok goed warm is zal hij al snel (als je bij het stoplicht staat bv) uit zichzelf oplopen tot (nu) reeds boven de 2000 (soms 2500 toeren)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.