Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650

20 mrt 2018 11:28 #1 door Cordion
Heb valbeugels en een bok voor mijn Transalp 650 gekocht bij Heavyduties in Roemenië. Alles net uitgepakt, maar zie nergens een installatie instructie. Zal wel geen rocket-science zijn om te installeren. Heeft iemand valbeugels en/of bok geïnstalleerd op een Transalp 650 en wellicht tips voor installatie?

Alvast bedankt, Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2018 12:41 #2 door DDW
Ik heb een handleiding in de mail gehad van ze (voor de AT dan) miss even een berichtje sturen als je die niet hebt gehad?

Africa twin RD07a 2000.

20 mrt 2018 12:44 #3 door scrambler
Beantwoord door scrambler in topic Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
Normaal sturen ze een gedetailleerde handleiding (foto's) via mail , ik dacht als bijlage bij je factuur.

20 mrt 2018 13:50 #4 door Cordion
Zou kunnen. Ben recent van provider gewisseld en door onhandige actie veel email kwijtgeraakt. Heavyduties  zojuist een email gestuurd. Bedankt voor jullie input! Paul

15 apr 2018 15:46 #5 door NielsD
Goedemiddag Paul,

Wat is uw ervaring met de nieuwe valbeugels?
Passen ze goed als ze geplaatst worden?
Ik vind het mooie beugels voor een schappelijke prijs.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Gr Niels

15 apr 2018 19:12 #6 door Meloenie
Beantwoord door Meloenie in topic Installatie Heavyduties valbeugels en standaard TA650
Ik heb ook recent setj beugels van HD gemonteerd. Was redelijk eenvoudig, ik had al een middenbok. Daarvan moest de as dus vervangen worden door die van HD. Daarin zitten dan twee gaten met schroefdraad waarop je de beugels ook op vastzet. Het weer monteren van de veren vd middenbok was meeste werk eigenlijk.

Zijn mooie beugels en passen super

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden