Als je een kofferrek van hepco & becker op de kop kunt tikken die geschikt is voor jouw motor. Dan zijn er bij Daerr in München alukoffers te koop (ik had de 36 liter versie die plus minus 100,- euro kost) en adapterplaten ( alleen passen op een Hepco &Becker rek) Adapterplaten aan de koffers maken, en een paar slotjes erbij plus nog verstevigingsplaten om de binnenkant v/ ophangzijde te verstevigen. Die platen heb ik er destijds met sliconenkit opgelijmd. Ik heb 28.000km met zulke koffers gereden, waterdicht en heel sterk want ik ben met lage snelheid op een zandpad eens onderuit gegaan op glad modderig stuk, niks aan de hand. Transalp clublud Joris heeft ze nu, wellicht is hij bereid een foto te sturen. Je kunt ook voor de heavy dutie's gaan. Passen mischien nèt even iets beter bij een 700! Ik weet niet wat die roemeense koffers kosten maar de prijs zal denk ik niet ver van de Dearr koffers af liggen als je alles bij elkaar optelt. Je zal al gauw op 375,- euro uitkomen, zonder dat rek. Nadeel van tassen vindt ik de diefstal gevoeligheid .