kofferrek vraagje

19 aug 2009 08:38 #1 door marruc
kofferrek vraagje werd gestart door marruc
Hoi en hallo!
Ik wil op mijn TA 1998 koffers gaan monteren. Nou vond ik op het forum al de nodige draadjes maar 1 ding blijft voor mij onduidelijk:

Bestaan er voor de TA 98 kofferrekken die "symetrisch" zijn? Ik bedoel daarmee dat de linker en rechter koffer even ver uitsteken.
De rekken die ik tot nu toe gezien heb steken aan de rechterkant (van achter gezien) verder uit om over de uitlaat te komen.
Iemand enig idee?

Groet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2009 09:33 #2 door trhansalp
Beantwoord door trhansalp in topic kofferrek vraagje
Bij mijn weten niet. De a-symmetrie los je op door verschillende breedte koffers te nemen.

Nog even en dan stopt deze hobby.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2009 15:31 #3 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic kofferrek vraagje
Heej hoi Marruc,
Ik heb op mijn '99 Alp een Givi kofferrek. Gemeten vanaf het zadel tot hart buis 9.5 cm beide kanten ( niks geen afstandsverschil links en rechts)
Besteld bij rad.eu voor 99.- eurie, geen verzendkosten en binnen 3dgn in huis.
Wel ff opletten bij de montage: de bouten die het dichtst bij de knipperlichten zitten, daar waar het rek aan het spatbord vastzit, moeten wel helemaal doorsteken, als ik me goed herinner waren die te kort en zou het trek niet goed bevestigd worden ! Succes gr. San

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2009 17:38 #4 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic kofferrek vraagje
Heb nog heel even een kijkje genomen net en nog eens nagemeten. 9.5 cm vanaf zijkant zadel. Het kapje aan de uitlaatkant staat wat verder naar buiten. Daardoor lijkt het misschien links en rechts wat verschillend??  Hoop dat je hier wat mee kunt! Doeg

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2009 08:02 #5 door marruc
Beantwoord door marruc in topic kofferrek vraagje

Heej hoi Marruc,
Ik heb op mijn '99 Alp een Givi kofferrek. Gemeten vanaf het zadel tot hart buis 9.5 cm beide kanten ( niks geen afstandsverschil links en rechts)
Besteld bij rad.eu voor 99.- eurie, geen verzendkosten en binnen 3dgn in huis.
Wel ff opletten bij de montage: de bouten die het dichtst bij de knipperlichten zitten, daar waar het rek aan het spatbord vastzit, moeten wel helemaal doorsteken, als ik me goed herinner waren die te kort en zou het trek niet goed bevestigd worden ! Succes gr. San


Hey dat klinkt goed! Ik had de GIVI beugels al wel gezien maar kon nergens een foto van achteraf genomen vinden.
Mijn TA heeft ook valbeugels van GIVI dus dat komt mooi uit. Ik ga die via RAD maar bestellen dan.

Super bedankt voor de info!
Gr. Marc  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.128 seconden