Brandstofmeter van de leg

20 mei 2018 19:11 #1 door Eivogel1985
Brandstofmeter van de leg werd gestart door Eivogel1985
Tank is naar de spuiter geweest. Nu alles er weer op zit, is de brandstofmeter van de leg. Had er 8 liter in zitten, en hij stond op minimum. Vervolgens volgetankt, en hij loopt heel langzaam naar 3 kwart, daar stopt het. Wat kan er mis zijn? Iets mechanisch? Of elektronisch..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2018 19:21 #2 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Brandstofmeter van de leg
Makkelijkste is even de stekker controleren. Is die vrij van oxidatie en zit hij goed op zijn plek.

Vervolgens denk ik dat je de vlotter weer moet demonteren en kijken of die naar behoren werkt? Lijkt me dat als je die uit de tank haalt handmatig moet kunnen testen als hij aan de kabelboom hangt?

22 mei 2018 23:51 #3 door Eivogel1985
Beantwoord door Eivogel1985 in topic Brandstofmeter van de leg
Stekker is o.k., bedankt voor de tip.  Er tikt ook wat in de tank, als ik de motor heen en weer schud of bij bochtenwerk (denk aan rotondes). Mijn best guess is dat er iets is losgekomen tijdens de werkzaamheden bij de spuiter. Uitdeuken kan een roeg werkje zijn! Ga er binnenkort weer mee aan de gang ☺

30 mei 2018 20:53 #4 door Eivogel1985
Beantwoord door Eivogel1985 in topic Brandstofmeter van de leg
Waarschijnlijk is de vlotterstang gedemonteerd en verbogen geraakt. Vervangen door een andere meter en alles functioneert weer zoals het moet.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden