- Berichten: 18
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee.
Cupootje zegt eerder dat de bougies niet vonken, dus ik neem aan dat zijn startmotor wel rondgaat. Dan is zijn hoofdzekering van 30A intact.
Hierboven geeft hij aan dat die gizmo via een 10A zekering direkt op de accu zit. Als hij sluiting zou hebben veroorzaakt dan was die doorgebrand.
Dat strookt ook met zijn ervaring, nadat de motor was uit gegaan.
Controleer nog maar eens de zekering voor de ontsteking, bij het stuur. Dus, haal hem eruit en prik hem er weer in.
Overpeinzing: staat je brandstofkraan ook open?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je bedoelt de killswitch? Nee dat is het niet. Er zit ook een zekering tussen van 10 amp. Het was direct aangesloten op de accupolen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
(..) Meet in elk geval of de + op de cdi aankomt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De cdi krijgt zijn plus (+) via de killswitch rechts op het stuur. Dus als je die om zet, onderbreek je de voeding voor de cdi en doet die het niet.
Voor de min (-) gebruikt de cdi er 2, die hij in combinatie allebei nodig heeft. Eén van die 2 minnen werkt via de zijstandaardschakelaar, neutraalschakelaar dan wel de koppelingsschakelaar (aan het stuur). Klopt die combinatie niet, doet de cdi het ook niet.
Even voor de duidelijkheid, Cupootje, de sigarettenplug heeft 2 kabels (plus en min) en die zijn vastgesteld direkt op de accupolen aangesloten? Nergens aan of van afgetakt..?
Happy huntings
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als dit gizmo direct aan de accu hangt en je hebt hem enkel losgenomen dan zie ik niet in hoe die de CDI's kan beinvloeden. Stel er is sluiting gemaakt dan moet er een zekering springen.
Kan natuurlijk toeval zijn dat je CDI's het nu niet meer doen maar lijkt me vooralsnog sterk.
Weet je heel zeker dat alle zekeringen nog goed zijn? Het kan soms niet duidelijk zichtbaar zijn maar dan is er toch eentje stuk. Heb ik ook eens gehad, op het oog alles heel maar stiekum een van die rotdingen toch open. Meet eens met een multimeter of wissel eens wat uit.
Het lijkt op je foto of er in de isolatie/tape van je aansteker een derde draad zit? Hoe loopt dit pakketje en wat zit er allemaal aan/in? Heb je het geheel losgehaald en zeker vastgesteld dat er geen aftakkingen bij aan zitten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.