PMF71:
wat dacht je van tegen EMK ?? Dit voel je bij een klein 12V relais zelfs al, niet gevaarlijk, je blijft er scherp van ;D
Ga naar Ad Mies.Tenzij er iemand nog een gouden tip heeft, wordt het zaak om het hele spul (sorry Alp) maar eens naar de dealer te brengen en hopen dat het allemaal nog meevalt.
Ik moet wel zeggen dat ik een stuk beter zal slapen als ik weet dat alles weer in orde is.
Bedankt voor de tips.
Ik ben vanavond direct aan de slag gegaan, maar helaas alleen vonken en wat beweging in de startmotor maar dan hield het wel op.
Kan een motorblok zo vast zitten na bijna een jaar stilstand dat zelfs een goede startmotor en accu deze niet rond krijgt??
Helaas is er een tweede probleempje bijgekomen, nl na het uitdraaien van een bougie (ging redelijk soepel) was deze er niet meer met de hand in te draaien. Hier kom ik normaal niet aan, dus hoe de draad beschadigd is?? ??? Tenzij er iemand nog een gouden tip heeft, wordt het zaak om het hele spul (sorry Alp) maar eens naar de dealer te brengen en hopen dat het allemaal nog meevalt.
Ik moet wel zeggen dat ik een stuk beter zal slapen als ik weet dat alles weer in orde is.