- Berichten: 144
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het balhoofd van een Alp is gelijk dat van de XR, dus eea past zónder aanpassingen. Zoals ik begrepen heb is het balhoofd bij álle Off/Allroad Honda’s (type’s NX, XR, XL, XLV en XRV etc.) gelijk, dus zijn de vorken redelijk makkelijk uitwisselbaar.
Hou er wel rekening mee dat een XR vork pakweg 12cm langer is dan die van de Alp. Als je dus niets aan de achterkant doet krijg je een redelijk ‘chopper gevoel’
Ik heb gewoon stijvere veren geplaatst. Stuk eenvoudiger .
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat is zeker waar.
Maar, laat ik nou toevallig weten dat jij graag voor 'origineel' gaat en in dat licht bezien zal niks voor jouw een upgrade betekenen
Ik vind wel dat je Vetjan een beetje vreemd inschat als hij een allroadmotor kiest en daarbij een verandering wil aanbrengen die hem -in essentie- beter bestand tegen onverhard rijden kan maken terwijl zijn idee is om op Assen een baanrecord te rijden.
Geen acht op slaan hoor, Vetjan, gewoon doen. Maar, breng de achterkant mee omhoog, zoals Headless zegt, omdat je anders de geometrie van de motor teveel wijzigt.
Bromt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.