Km. Teller kabel

14 mrt 2019 01:01 #1 door Ineke
Km. Teller kabel werd gestart door Ineke
Mijn teller heeft het begeven,..... kabel verwijderd,... Nieuwe kabel geplaatst (ja goed geplaatst) maar helaas. Zijn er herkenbare problemen? Of nog een keer nakijken? De oude kabel zit muurvast geen b
eweging in de binnenkabel na verwijderen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 06:20 #2 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Km. Teller kabel
Er zit een wormwiel overbrenging tussen de kabel en het voorwiel. Het wormwiel is gemaakt ui Nylon en fungeert als zwakste schakel in het geheel.

Dat wil zeggen, als jouw kabelvastloopt dan draait het Nylon wieltje stuk en blijft verdere narigheid voorkomen.
Je zult je voorwiel moeten losnemen, het nylon wiel inspecteren en vermoedelijk vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 06:25 #3 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Km. Teller kabel
Soms verbuigt het wieltje het metalen plaatje erachter ook. Mogelijk moet je die ook weer even strak maken.

Niet moeilijk of veel werk hoor!

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 10:59 #4 door Ineke
Beantwoord door Ineke in topic Km. Teller kabel
Oké, bedankt. Dat gaat wel lukken. Enig idee waar ik dit onderdeel het snelst kan bestellen? (als dit het euvel blijkt te zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 11:11 #5 door PimW

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 17:44 #6 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Km. Teller kabel
online.. online en nog eens online,

stopt hiermee,

ga naar een honda dealer... die heeft het vaak de volgende ochtend al in huis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 17:50 #7 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Km. Teller kabel
Helemaal gelijk mee Ad, mits er een dealer in de buurt is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 17:54 #8 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Km. Teller kabel
Als we allemaal online blijven gaan verdwijnen er steeds meer fysieke winkels
en dat zijn allemaal jobs

we mogen er best wel eens bi jstil staan dat we niet alleen winnen maar ook heel veel gaan kwijtraken

tja en is de cirkel rond,

al die afzonderlijke transporthandelingen (iedere doosje) zijn niet gratis

milieu verantwoord ondernemen begint ook een beetje bij je zelf..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2019 18:11 #9 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Km. Teller kabel
Moet de consument winkels in leven houden???
Volgens mij dient eenwinkel in een behoefte te voorzien, als die er niet is, hup weg ermee. Voor elke deur die sluit opent er zich weer een ander.

Snap je argument wel een beetje hoor en ik vind het achterlijk dat 80% van bijv online bestelde kleren weer retour gaat, maar als ik voor elk onderdeeltje dat ik nodig heb op de motor spring dan is een busje met pakjes volgens mij een stuk efficienter en schoner?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2019 12:42 #10 door Edward Nijboer
Beantwoord door Edward Nijboer in topic Km. Teller kabel
Die van mij was ook kapot. Kunstof wieltje besteld en handige vriend speling uit wormwieltje laten halen met handige oplossing die ik al eerder had gezien. Maar met optie om de speling er tzt weer uit te halen door borg moertje wat los te draaien en dan met inbus het boutje weer wat aan te draaien. Kijken of dit gaat werken. Bedankt voor alle adviezen hier :)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2019 12:39 #11 door Hans van der Made
Beantwoord door Hans van der Made in topic Km. Teller kabel

PimW schreef : Moet de consument winkels in leven houden???
Volgens mij dient eenwinkel in een behoefte te voorzien, als die er niet is, hup weg ermee. Voor elke deur die sluit opent er zich weer een ander.

Snap je argument wel een beetje hoor en ik vind het achterlijk dat 80% van bijv online bestelde kleren weer retour gaat, maar als ik voor elk onderdeeltje dat ik nodig heb op de motor spring dan is een busje met pakjes volgens mij een stuk efficienter en schoner?


Er zijn een aantal behoeften die we wel hebben, maar niet naar handelen als we winkelen. Zoals eerlijke concurrentie, of een baan met redelijk salaris en goede werkomstandigheden (liefst leuk, zinnig werk). Er is al veel geschreven over de omstandigheden in de warenhuizen van de webwinkels en daar word je niet altijd vrolijk van. Wie met zijn euro's voor bepaalde bedrijven kiest, kiest ook voor hun werkomstandigheden en marktdominantie. Als ik zie dat een bedrijf slecht met mensen omgaat, ga ik ergens anders heen. Mocht je het milieu belangrijk vinden, dan kan een afhaalpunt (en een grotere bestelling) wat brandstof sparen.

Volledig eens dat de meeste onderdelen beter online gekocht kunnen worden trouwens. Veel teveel verschillende soorten om lokale voorraad rendabel te maken :)

XL600VT PD06A PB-257M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden