Valbeugels voor TA 650 Hepco en Becker, montage vraagstuk

22 mrt 2019 00:30 #1 door apex
Hallo, ik heb een stel valbeugels over kunnen nemen (TA 650) maar kan niet zo meteen zien hoe eea gemonteerd moet worden. Heb wat gegoogeld en volgens mij zijn het Hepco en Becker beugels, of beugels die er sprekend op lijken. Op de HenB site staan twee verscillende typen, de motorbeugels en de kuipbeugels. Ik heb beide, dacht dat het een set was die bij elkaar hoorde. Kunnen die inderdaad beide gemonteerd worden? of is het de een óf de ander? Heeft iemand hiervoor een duidelijke handleiding, of woont er in de buurt van Nijmegen iemand die mij een beetje wegwijs kan maken? Heeft geen haast, ben ze nog aan het schuren, gronden en spuiten. B.v.d. gr. Cees.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2019 06:04 #2 door Waffie
De ham vraag

is ze ook compleet ?

maw heb je ook de beugel die onder je kuip aan het frame wordt bevestigd.

de handleiding kun je downloaden op de site van hepco & becker incl onderdelenlijst

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2019 11:49 #3 door apex
Nee, ik heb alleen drie beugels. Twee motorbeugels, zonder de , blijkbaar nodige, tussenbeugel en de kuipbeugel. Bij de kuipbeugel had ik op de afb. van HenB gezien dat daar, onder de koplamp, nog een paar onderdeeltjes nodig waren. Die heb ik dus ook niet. Ik ga maar eens op de HenB site kijken of of ik daar iets wijzer kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2019 18:41 #4 door apex
Ben vanmiddag bij de importeur geweest. Konden me niet veel verder helpen. Konden aan de foto's die ik gemaakt had, niet zien of het org. HenB was. Wilden de ontbrekende onderdelen wél voor me bestellen maar mocht het niet passen kon ik ze niet terug geven. En ze waren duur wisten ze me te vertellen. Dusss........ tja.....Mss eerst maar eens kijken bij iemand die ze er op heeft zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.059 seconden