Hoi Ad,
Bedankt voor het aanbod, ik laat ff op me inwerken, je bedoelt neem ik aan 2 x 90 graden op de rempomp? Begrijp ik goed dat de leiding van de RV klauw naar beneden loopt via de bovenste originele fitting? En dan de leiding voor klauw LV mee omlaag met tie-wraps eraan vast en dan vlak boven spatbord naar de klauw LV?
Maakt me een beetje zorgen om al die zwevende leidingen eigenlijk, vooral in het midden tussen de vorkpoten in de rijwind/steenslag.
De leiding voor de klauw RV leek me niet moeilijk (haakse banjo is daar volgens mij niet echt nodig toch?), ik wilde met een P-clamp die vastzetten op de originele plek achterop de onderste kroonplaat.
Maar de leiding LV is lastiger. Zat er eerst over te denken om die ook achterop de onderkroonplaat links vast te zetten zodat de leiding mooi achter de vorkpoot blijft, maar vrees dat die bocht te krap is bij de onder kroonplaat.
Heb jij ooit overwogen om de linker leiding al meteen vanaf de rempomp naar links te steken en dan naar beneden te monteren? Dus bovenin al oversteken?
Dank,
Sjoerd